петак, 27. октобар 2017.

Ja sam....

Iiiiiii helou svima ovde pufni, dakle danas cemo se malo upoznati sa mnom, sa ovim blogom itd....

Svoje ime necu otkrivati jer je tako zanimljivije. Za vas sam Pufni. Drago mi je! Idem u sedmi razred i imam 12 godina. Obozavam da citam! Pisala sam blog i ranije ali sam ga obrisala. Iskreno ne znam koliko cesto cu izbacivati postove, verovatno kad imam inspiraciju. Volim da pevam, glumim i crtam. Omiljeni predmet mi je fizika... postoji jos puno stvari koje bih vam rekla o sebi, ali to cete saznati kroz moje postove.... Pisacu uglavnom o raznim temama za devojcice (lifestyle, moda i dr...). Nadam se da cete uzivati i da cemo se lepo druziti♥

Vasa Pufni♥

                                                                                                                        

Нема коментара:

Постави коментар